dimecres, 25 de desembre del 2013

L'Hypatia

Ahir vam sortir cap a Egipte,
Vam agafar la nau especial Cleopatra per viatjar, saps que al final haviem de tenir un acompanyador? Doncs al final han decidit que no.... Ens ho va dir la Gilraen, la mestra del foc, tutora de l'Audrey. Ens vam quedar molt estranyades...
La primera missiò i anem sense acompanyant?

Ara estem davant de la biblioteca s'Alexandria, preparades per entrar! Estic molt emocionada! M'encanten els llibres. M'imagino una gran sala amb llibres en comptes de parets, i una olor a tinta i a pàgines velles....

Ve la directora! M'han dit que es diu Hypatia, com l'ultima directora de la biblioteca d'Alexandria antiga!

Es una senyora jove, d'uns 30 anys. És alta i esvelta, té els cabells molt llargs i de color avellana, recollits en un pentinat egipci antic. Porta una tunica egipciana de l'epoca de Nefertiti.

-Noies! Gracies per venir, segur que ens protegireu molt bé! Per poder entrar us heu de vestir com jo, és una mena de canvi en el temps, i els vestits també en formen part.

Ens fa entrar a dins, estic emocionada! A veure que passara!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada