dissabte, 7 de desembre del 2013

Cerimonia!

Abans d'ahir vam fer la cerimonia...
Al principi ho trobava tetric, perque estavem en una sala molt fosca, però al final... Uf, impressionant... Ens vam posar la túnica de iniciants, i vam entrar a la sala, era senzilla, hi havia set sacerdotesses, 2 de la Lluna, 2 del Sol, la meva mestra de l'aigua, la mestra de l'Audrey, que és del foc,  i la directora, al voltant de l'habitació, cadascuna portava dos accesoris( perque la cerimonia la feiem juntes l'Audrey i jo) , i la meva mestra de l'aigua, la Shinzey, ens va portar al mig del cercle.
Va agafar el Ceptre de l'Aigua, i el del Foc i ens va purificar , esquitxant-nos amb aigua del ceptre. Despres, 1 a 1, les sacerdotesses ens van anar donant els objectes, com que ja sabeu que m'encanta fer llistes.... Aqui en teniu una!

Els meus objectes ( Jo sóc de l'aigua ):

           1- La túnica nova, és negre, com l'altra, però té les puntes brodades amb plata.
           2- Unes sandalies platejades.
           3- L'espasa de l'aigua, el gel i la Lluna, l'Andromeda.
           4- El cinturó de gel.
           5- El cuadern dels elements.
           6- La tiara de Plata
           7- Una pantera negre alada, l'animal principal del meu clan. Li dirè Eishel

Els objectes de l'Audrey ( ella és del foc ):

           1- Una túnica taronja, amb les puntes en or.
           2- Unes sandalies dorades
           3- L'espasa del foc i dels sol, la Solirius
           4- La pulsera del Sol
           5- El cuadern dels elements
           6- La tiara d'or
           7- Un lleo alat, l'animal del seu clan. Li dirà Kero ( diminutiu de Keroberos ) , en honor de la              
                 serie preferida de la seva rebesavia, "la caçadora de cartes"...


Bé, ara he de marxar. Anem amb l'Audrey i la Lula a comprar figures per el passebre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada