dimarts, 17 de desembre del 2013

Missió!

-La ceremonia va anar perfecte, noies. Ara toca passar a l'acció...- Va dir la Shinzey, en la seva cara no s'hi podia percebre cap tipus d'expresió. L'Audrey em va mirar, li  vaig tornar la mirada i vam tornar a mirar a la Shinzey.

-No serà una missió fàcil, però confiem en vosaltres i creiem que ho podeu fer- Ho deia serenament, sense que la veu se li notés intrenquil·la, parlava letament, recolzant molt cada paraula.

-En que consisteix?- Va preguntar l'Audrey insegura.

-Corre el rumor que algú, no se sap qui, vol incendiar la biblioteca d'Alexendria, recuperada al 2032. La vostra missió és evitar que ningú sense permís hi entri. Estereu sempre en contacte amb nosaltres, i si la missió és complica, enviarem agents profesionals. No crec que sigui massa perillós, si voleu, ho aconseguireu. D'aquí a tres dies podeu marxar cap allà, desde l'agència, no patiu, us vigilarem des de aquí. Algun dubte noies?- La Shinzey, ho deia molt segura d'ella mateixa, i això feia agafar confiança en tot el que deia.
-Mmm... Diria que... Bé, algú ens hi acompanyarà?- Vaig preguntar.
-Si, encara no sabem qui però algun adult de l'agènica, us hi acompanyarà, per assegurar-se de tot de més aprop.
No semblava una missió difícil, així que després de xerrar una mica més, vam aceptar.
Ara penso estirada al meu llit, estic força nerviosa, és la nostra primera missió...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada